Handelsbetingelser

Oversigt:

1: Betaling og levering
2: Reklamation
3: Fortrydelsesret
4: Returnering af varen
5: Person data indsamling
6: Cookies
7: Kundeservice

1: Betaling og levering

Du kan udføre din betaling med enten Dankort, Visa Dankort, Mastercard/Mastercard Debit eller mobilepay. Samtlige priser i webshoppen er inkl. moms. Vi behandler din bestilling så snart beløbet er registreret i vores system. Betalingen håndteres af QuickPay. Varerne gennemgår først en kvalitetskontrol og bliver derefter gjort klar til forsendelse. Bestilles der inden kl. 15.00 på hverdage, afsendes varen med garanti samme dag(der tages forbehold for varer i restordre). Ellers bliver varen sendt følgende hverdag. Pakken leveres med GLS pakkeshop, GLS erhverv eller GLS med omdeling. Pakken vil typisk være hos dig den efterfølgende hverdag (vi garanterer ikke for GLS leveringstider). Vi tilbyder gratis returnering og ombytning. Der medfølger returlabel for nem og gratis returnering af din pakke.

Ved køb over 450kr er der altid gratis fragt.

Vi fremsender varerne med GLS(ønskes anden fragtmand kontakt da kundeservice). Forsinkelser kan forekomme hos fragtfirmaet som står for fragten. Efter køb afsendes ordrebekræftelse, faktura, samt Trackingnr. Med trackingnummeret kan du altid følge din pakke.
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Inter Lines leverandører. Risikoen for varer købt hos Inter Line overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

2: Reklamation

Vi bytter med et smil 🙂 !!! Som en del af vores mission i firmaet, VIL vi levere den bedste service. Det gør sig også gældende når du skal returnere eller ombytte dine varer. Vi garanterer derfor at ombytte eller refundere dit køb, med godt humør.

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Inter Line, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er nemlig forpligtiget til at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen/manglen viser sig.

Såfremt du opdager en fejl, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Inter Line. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl,
der viser sig senest et år efter du har fået varen leveret.

3: Fortrydelsesret

Inter Line yder 14 dages fuld fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor varen overdrages til forbrugeren. Fortrydes købet således indenfor 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til din fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.

Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand, som ved overdragelsen. Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, ansættes varen skønsmæssigt af Inter Line ud fra en mulig salgsværdi.

Inter Line returnerer beløbet hurtigst muligt, og senest inden 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4. Det foregår gennem vores betalingsgateway QuickPay, som typisk refunderer penge til din konto indenfor 1-2 dage.

4: Returnering af varen

Du har tre muligheder du kan returnere varen på;

1. Har du bestilt din pakke med GLS er der gratis returnering. Der medfølger returlabel, sammen med de varer du har modtaget. Følg GLS vejledning om returnering.

2. Du kan nægte at modtage varen fra postvæsenet. I denne sammenhæng beder vi dig om, at gøre postvæsenet opmærksom på, at du straks vil returnere varen til Inter Line.

2. Du kan modtage varen fra postvæsenet og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til Inter Line. I denne sammenhæng beder vi dig vedlægge en kopi af købsfakturaen for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerede varer er købt hos Inter Line.

3. Du kan aflevere varen på vores adresse indenfor 14 dage og adressen på Inter Line finder du nederst på webshoppens forside.

Mærk pakken ’Fortrydelsesret’ og vedlæg venligst kopi af følgesedlen, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos Inter Line(følgesedlen medfølger også i din pakke).

Alle produkter, der returneres til Inter Line skal være forsvarligt indpakket. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder som forbruger.

5: Dataindsamling:

Ved køb af varer på www.inter-line.dk giver du samtykke til at vi behandler dine indtastede oplysninger (navn, adresse, e-mail og telefonnummer). Dine oplysninger bliver udelukkende brugt til forsendelsen af dine varer. Oplysningerne bliver også indsamlet af QuickPay, som står for indløsningen af betalingen, sammen med NETS. Ønsker du indsigt i registeringen af data af dig, kontakt da kundeservice, og henved dig hos dataansvarlig Jannek de Place. Ønsker du at vi sletter dine oplysninger igen, henvend dig da samme sted. Vi sletter alle oplysninger på din anmodning.
Vi opbevarer alle data under databeskyttelsens gældende lovgivning. Dine indtastede data gemmes i 5 år, fra udgangen af det regnskabsår data blev indtastet. Data vil herefter blive slettet. Ingen data sælges til en tredjepart.

Kortoplysninger og betalingen bliver håndteret af Nets og Quickpay, hvor de bliver håndteret efter gældende lovgivning.

 

6: cookies

Ved at benytte www.inter-line.dk accepterer du at vi bruger cookies.

Om cookies: En cookie er en lille tekstfil, der giver mulighed for at lagre oplysninger, eller tilgå allerede lagrede oplysninger på brugerens pc, smartphone, tablet eller lignende, med det formål at indhente data om brugeren. Cookies er ikke i sig selv ulovlige. De bruges bl.a. til at lagre oplysninger om brugerens adfærd på en hjemmeside og er nødvendige for mange online ydelser. Fx til indkøbskurven på webbutikker, som husker varerne i indkøbskurven ved hjælp af cookies.

7: Kundeservice

Såfremt der måtte være eventuelle spørgsmål, anbefaler vi, at du enten sender os en besked via webshoppen eller retter direkte henvendelse til kundeservice på telefon 86 98 55 08. Vi har åbent alle hverdage i tidsrummet mellem kl. 9.00 &15.00.
Vi ser frem til at modtage din bestilling på webshoppen 🙂

Med venlig hilsen
Inter Line Import/Export ApS